Reflection of the Mass Consciousness in Yandex

Authors

  • Farkhad N. Ilyasov IMA-group

Keywords:

crisis, money, Internet, Yandex, search

Abstract

Did the world financial crisis have an impact on the search option of the Internet-users? The author gives an answer to this question based on the data from Yandex site.

Author Biography

Farkhad N. Ilyasov, IMA-group

  • IMA-group, Moscow, Russia
    • Cand. Sci. (Philos.), Analyst

References

Чугунов А.В. Социология и Интернет: перспективные направления исследования: «Программы изучения российской интернет-аудитории». http://www.ecsocman.edu.ru/text/16216207

Чугунов А.В. Социология интернета: социально-политические ориентации российской интернет-аудитории. – СПб.: Социологическое общество им. М.М. Ковалевского, 2002. – 64 с.

Массовое сознание россиян. Изменяющаяся Россия в зеркале социологии / ред. М.К. Горшкова, ред. Н.Е. Тихомирова. – М.: Летний сад, 2004. – 280 с.

Published

2009-09-01

How to Cite

Ilyasov, F. N. (2009). Reflection of the Mass Consciousness in Yandex. Monitoring of Public Opinion: Economic and Social Changes, (4), 150–156. Retrieved from https://monitoringjournal.ru/index.php/monitoring/article/view/2862

Issue

Section

SOCIAL DIAGNOSTICS